La FVMP engega la campanya «Bon Profit!» per potenciar el vocabulari gastronòmic en valencià

Un total de 34 ajuntaments de diferents comarques participen en la iniciativa

per NLV

Societat, Llengua

La FVMP engega la campanya «Bon Profit!» per potenciar el vocabulari gastronòmic en valencià
La FVMP engega la campanya «Bon Profit!» per potenciar el vocabulari gastronòmic en valencià

Si creus en el periodisme independent i en valencià, agermana't a La Veu. A més ara podràs desgravar-te fins el 100% de la teua aportació. Informa't ací

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), amb la col·laboració de la Direcció general de Política Lingüística de la Generalitat Valenciana, ha engegat la campanya «Bon Profit!», una iniciativa que té com a objectiu potenciar el vocabulari gastronòmic en valencià i valorar els productes de la terra, i en la qual participen un total de 34 ajuntaments de diferents comarques a través de les seues oficines de promoció del valencià.

La campanya consisteix en el repartiment de bosses amb tres productes valencians: arròs de l'Albufera, xocolate de Torrent (l'Horta Sud) i oli de la Jana (el Maestrat). A més a més, tota la ciutadania podrà participar-hi mitjançant un repte culinari. A les xarxes socials de l’FVMP es poden trobar tres vídeos de receptes de tres cuineres valencianes. Totes les persones que vulguen en poden fer alguna i pujar un vídeo o imatge del resultat de la recepta a les seues xarxes socials junt amb l’etiqueta #bonprofitfvmp.