«Abril als ulls», una jornada literària i musical per celebrar el Dia del Llibre al Monestir de la Valldigna
Hi actuaran la Muixeranga d'Alginet, Neus Ferri i La Maria
La Conselleria de Cultura, en col·laboració amb la Mancomunitat de la Valldigna, celebrarà el pròxim 23 d'abril, Dia del Llibre, una jornada literària i musical al monestir de Santa Maria de la Valldigna sota el lema «Abril als ulls». L'esdeveniment s'emmarca en la programació que planifica el centre per acostar al públic aquest lloc emblemàtic i dotar-lo d'un ús cultural.
Durant tot el dia es durà a terme l'activitat «Vine i tria un llibre», en la qual els visitants podran elegir una publicació de les que s'exposen. A les 18 hores, actuarà la Muixeranga d'Alginet i a les 19 hores serà el torn del concert de Neus Ferri i La Maria.
«Abril als ulls» és una frase que prové d'un poema de Joan Fuster, que va musicar Ovidi Montllor i enllaça amb el caràcter primaveral de l'esdeveniment: «Hi ha més abril als teus ulls que en aquestes ribes dolces de la tarda».
El cartell de la primera edició és obra del dissenyador gràfic Miguel Martí i apel·la a la primavera com a renaixement vital i cultural.