Oltra reapareix en un acte públic sobre desigualtat social celebrat a València
L’exvicepresidenta del Consell anima a fer la revolució «amb un somriure»
L'exvicepresidenta del Consell i exconsellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha participat aquest dimarts en un acte organitzat per Joventut pel Clima, Per l'Horta i Ca Revolta sobre desigualtats socials, en el qual ha estat acompanyada per la vicepresidenta del Consell i conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Aitana Mas, entre altres càrrecs d'aquest departament.
«Les desigualtats socials: una violació dels drets humans», celebrat a Ca Revolta és el primer esdeveniment públic en què ha intervingut després que dimitira el mes de juny passat arran de la seua investigació pel presumpte encobriment dels abusos del seu exmarit a una menor tutelada. Per aquesta causa va declarar el passat 19 de setembre en el Jutjat d'Instrucció número 15 de València.
Oltra ha començat la intervenció després d'un aplaudiment de totes les persones assistents, durant el qual ha admés sentir-se «molt blaneta» a Ca Revolta, «casa meua», i ha animat a «fer la revolta amb un somriure».
També ha adreçat unes paraules a Aitana Mas, a qui ha agraït la seua presència en aquest acte. «És un honor comptar amb tu i el teu equip de la Conselleria, que sent com a meu», ha expressat.
A més d'Aitana Mas, també hi han estat presents la directora general d'Infància i Adolescència, Rosa Molero, l'excap de gabinet d'Oltra Miquel Real -tots dos investigats en la causa-, així com l'exsecretari autonòmic d'Igualtat i portaveu d'Iniciativa-Compromís, Alberto Ibáñez.